Friday 10 November 2017

Forex Tma Strategi


EA bruk TMA CG-indikator for alle par, indeks og comodity Kunne du legge inn EA og indikatorer som kreves for at den skal fungere Jeg har laget denne EA for GOLD only, Samarbeide med TMACG mladen tilpasset indikator kalt quotAkhmad besar 01.ex4quot EA kjøre på Modus Hver eneste åpne pris, H1 tidsramme. Så hvis du vil tilbakestille denne EA-modellen, velger du bare Åpen pris, minimal Backtest-saldo er USD 500 - USD 1000, tidsramme H1, korttidshandel, justering av SLTP, uansett hva du vil. LANGVARIG-handel er EA-standardinnstillingsinnstilling. Lykke til, og gi meg en tilbakemelding hvis du fant noe eller noe. Backtest Resultat (4-sifret megler) EA arbeid på 5-sifret megler også: Du kan laste ned den egendefinerte indikatoren og EA nedenfor. Sist redigert av akhmadfx 04-07-2013 kl. 16:15. Årsak: Legg til tekst og vedlegg Jeg har opprettet denne EA for GOLD, Samarbeide med TMACG mladen tilpasset indikator kalt quotAkhmad besar 01.ex4quot EA kjører på modus Hver eneste åpne pris, H1 tidsramme. Så hvis du vil tilbakestille denne EA-modellen, velger du bare Åpen pris, minimal Backtest-saldo er USD 500 - USD 1000, tidsramme H1, korttidshandel, justering av SLTP, uansett hva du vil. LANGVARIG-handel er EA-standardinnstillingsinnstilling. Lykke til, og gi meg en tilbakemelding hvis du fant noe eller noe. Backtest Resultat (4-sifret megler) EA arbeid på 5-sifret megler også: Du kan laste ned egendefinert indikator og EA nedenfor: perfekt, men det har også noen problemer, en er megler siffer, kanskje OrderSend feil 4107 dukket opp når bestillingen ble åpnet. Den andre, Frekvensindikatorer lastet og fjernet, påvirker systemets hastighet. de tre er veldig viktige, inngangs - og utgangsstrategien er ikke perfekt. Når det er ensidig marked, så det er utsatt for lagereksplosjonen, kan du laste opp kilden til ea, jeg kan gjøre noen optimalisering for denne EA Sist redigert av kissley 05-18 -2013 kl 18: 23.Extreme TMA System Ble med Aug 2011 Status: Medlem 3,928 Innlegg Hei alle. Mitt navn er Alfredo. Du kan ringe meg Al. På forespørsel fra mange av dere begynner jeg i dag hva jeg håper vil bli et blomstrende ideum som vil gjøre hver og en av oss, hver dag, litt bedre handelsmann enn vi var. For det første må jeg si at jeg aldri har gjort noe slikt, og jeg vil stole på hjelpen og bidraget av deg for å gjøre det til en suksess. Historien til en handelsmann, som min egen, er en tøff vei full av fiasko, fortvilelse og ensomhet, samt oppfyllelse, spenning og triumf. Det er en vanskelig vei full av hindringer og fristelser for å lede deg avvei fra banen, og til slutt lykkes bare et bestemt antall å overvinne de mange gruvene og potholes i veien og oppnå den disiplin og kunnskap som er nødvendig for å lykkes. Min egen historie er et godt eksempel på hva de fleste av oss går gjennom. Heldigvis, fordi jeg hadde et vellykket selskap, var jeg i stand til å tegne midler til å betale min quottuitionquot i University of Trading. I løpet av de første årene har jeg hatt svært store tap. Les mange bøker, snakket med alle som jeg møtte som visste noe om feltet. Over og over snublet jeg over de samme hindringene. Jeg kunne ikke finne ut hvorfor, hvis jeg hadde vært vellykket på andre områder av livet mitt, hadde jeg så vanskelig tid med dette. Jeg sluttet flere ganger, bare for å gi den kvote mer tryquot og fortsette på min søken. Når jeg ser tilbake i disse årene nå, tror jeg virkelig at de var nødvendige for å forfalske den disiplin og besluttsomhet som er nødvendig for å lykkes. Ja, det er handelsfolk som aldri har opplevd Quillqualley av Despairquot, men de er få og langt mellom. For resten av oss er veien vanskelig, men full av løfte og en daglig konstant kamp for å kontrollere de egoene og huske leksjonene. Etter 30 år kan jeg si at jeg har lært litt, men det er mer å lære hver dag. Målstreken er aldri nådd, og det er spekulasjonen og spenningen ved dette yrket. Foran jeg ber om hjelp og bidrag. La oss være konstruktive og dele vår kunnskap. Hvis vi gjør det, har det vært verdt det. Markedet, som en pendel, er en uendelig sekvens av ekstremer. Det forsøker for alltid å nå det meste, men lykkes aldri, fortsetter å overskride sin mark, reversere og prøve det igjen, men alltid ikke å nå balanse. Dette systemet forsøker å fange disse ytterpunktene. Det er et kompendium av min forståelse av markedet, brakt til sitt enkleste uttrykk. Prinsippene er ikke kompliserte. Den første indikatoren, TMA, viser oss gjennomsnittet av banen som prishandlingen i markedet følger. Som sådan er det en bakoverklikk indikator og forsøker å bestemme fremtiden fra den siste historien. Det korrigerer seg selv ved å male på nytt. Den har to ytre band som viser oss ytre grenser for prisbevegelsen som vi søker etter. Vår andre indikator, TMA Slope-indikatoren, viser oss den relative endringen i TMA-hellingen i forhold til tidligere lys. Det bestemmer i hvilken retning en handel må plasseres og viser også avvik i prisen. For eksempel, hvis prisen stiger, men stigningsindikatoren faller, annonserer det en stor sannsynlighet for en prisfall i nær fremtid. Jo brattere fallet i indikatoren jo høyere sannsynligheten for en prisfall. Det samme konseptet gjelder reversert i tilfelle av en fallpris og en stigende indikator for helling. En tredje bruk av hellingsindikatoren er for divergens deteksjon. Hvis du ser 2 eller 3 grønne høyder, hver mindre enn den som ligger foran den, er det en stor sannsynlighet for at prisen er i ferd med å falle. 2 eller 3 røde høyder, hver mindre enn den som er før den, indikerer en høy sannsynlighet for prisstigning. På høyre side av hellingsindikatoren vil du se verdien (grå) i den aktuelle tidsrammen for diagrammet. Over det er sluttverdien til D1 tidsrammen og under handelsstatusen (Ranging, Buy Only eller Sell Only) av det nåværende diagrammet TF. Den tredje indikatoren er TMA Slope MTF som gir oss skråningene av alle 3 tidsrammer. Den endelige indikatoren gir oss D1-skråningsverdiene for alle valutapar. Et flott verktøy for å bestemme hvilke par som er mulige handler. MTF TMA: Inkludert i malene er 3 TMA indikatorer. H4 TMA (stiplede magenta linjer), D1 TMA (strekkblå linjer) og W1 TMA (stiplede grønne linjer). Alle 3 vil være synlige på et M15, H1 eller H4 diagram. H4 tidsrammen er for handler på 1 til 5 dager og potensiell gevinst på 170 til 250 pips. D1 tidsrammen er for handler på 5 til 30 dager og potensiell gevinst på 200 til 400 pips. Hvis du setter diagrammet til D1, ser du kun D1 og W1 TMAs. Hvis du setter diagrammet til W1, ser du bare W1 TMA. Hvis du er en kortsiktig handler, er et godt alternativ alternativ å legge til H1 TMA og bruke de andre 3 (H4, D1, W1) for trendretning. Å ha flere TMAer på ett diagram er svært nyttig for å bestemme lengre tidsrammer og kombinert, de har høy forutsigbar verdi for fremtidige markedsbevegelser. Stop Loss Bruk: Det er ulike alternativer i denne avdelingen, og jeg vil ikke anbefale noen bestemt. Et naturlig nivå for å plassere SL vil være over en tidligere høy for en kort og under en tidligere lav i lang tid. Jeg bruker meg bare en nødsituasjon SL veldig langt unna PA (100 Pips). Hvis en handel går imot meg, vil jeg bruke Recovery Trades å avslutte handelen på breakeven. Jeg har tatt med detaljerte instruksjoner som beskriver gjenopprettingssystemet i mappen Dokumenter som finnes i Packet. zip-filen. Ekstremt TMA-system fungerer mye bedre når du forlater prisen god plass til å flytte. 1- Vi bestemmer først trenden i de 3 TMA-ene ved å bruke TMA Slope-indikatorverdiene. Rangering TMA (-0,40 til 0,40): Handler kan plasseres i begge retninger. Kjøp bare TMA (over 0.40): Sett bare KUN lange handler. Selg bare TMA (under -0.40): Sett KUN Korte handler. Super Range. Over 0.80: Hold lengre tid til sluttverdien faller under 0,80, på hvilket tidspunkt skal du lukke alle lengder. Under -0.80: Hold shorts til sluttverdien klatrer over -0,80, hvoretter bør du lukke alle shorts. H4-, D1-, W1-skråningsverdiene må være enten Rangerende eller høyere for Longs eller Ranging eller lavere for shorts. 2- Når handelsretning er bestemt, vil vi se på D1 og W1 TMA og bestemme at det er nok plass til at handelen beveger seg i retningen før de når begge ytre bånd. Eksempel: Hvis du bestemmer deg for å gå kort, må det være nok plass mellom gjeldende pris og det nedre D1-båndet (minst 150 pips) og det nedre W1-båndet (minst 250 pips). 3- Vi vil nå vente på at prisen skal klatre over toppbandet til H4 og D1 TMA-ene samtidig, før du legger en kort handel eller under bunnen av H4 og D1 TMA-ene samtidig, før du legger en lang handel. 4- Trigger: Når regel 3 er oppfylt. Handelen vil bli inngått når prisen svinger rundt og berører H4 Upper TMA-bandet for Shorts eller H4 Lower TMA-bandet for Longs. Se Rule one igjen før du går inn i handel for å sikre at 3 TMA-hellingsverdiene fortsatt er Ranging eller i retning av din handel. Hvis de ikke er det, vent til de kommer tilbake til de riktige hellingsverdiene for handelen din og skriv inn da. Selv om det ikke er uttrykkelig nevnt i reglene, er det alltid en god ide å selge fra under testet motstand og kjøpe fra overprøvd støtte. Dette er alltid en god regel å følge. Det vil forhindre å komme i en handel for tidlig og vil øke din prosentandel av vinnere. Gyldige støtte - og motstandsområder er: 50 eller 200 MAs, TMA senterlinjer, daglige, ukentlige og månedlige svinglinjer, etc. Avgangsregler for hver type handel: Kortvarig handel (hvis brukt): Lukk handelen når prisen når motsatt H1 TMA band. Gjenta handel når prisen går tilbake til midtlinjen til H1 TMA. Pass på at alle hellingsverdier fortsetter å være enten i rekkevidde eller i retning av din handel før du reenterer. Du kan gjøre dette flere ganger under et sterkt trending-trekk. Medium Term Trade (Standard handel): Lukk handelen når prisen når motsatt H4 TMA-bånd. Gjenta handel når prisen går tilbake til midtlinjen til H4 TMA. Pass på at alle hellingsverdier fortsetter å være enten i rekkevidde eller i retning av din handel før du reenterer. Du kan gjøre dette flere ganger under et sterkt trending-trekk. Posisjonshandel: Lukk handelen når prisen når motsatt D1 TMA-bånd. Gjenta handel når prisen går tilbake til midtlinjen til D1 TMA. Pass på at alle hellingsverdier fortsetter å være enten i rekkevidde eller i retning av din handel før du reenterer. Du kan gjøre dette flere ganger under et sterkt trending-trekk. (7-18-2013) Viktig oppdatering. I løpet av de mange månedene med utvikling av Extreme TMA-systemet ble det utviklet mye utvikling. Indikatorer som vi startet med, ble senere erstattet med andre vi utviklet spesielt for systemet. Reglene endret også flere ganger. Når du begynner å lese tråden, blir det innlegg som refererer til elementer som ikke lenger er relevante. Bare hopp over dem og fortsett å lese. Det er mye informasjon som vil hjelpe deg i din daglige handel. Det hjalp meg veldig mye å lytte til hva disse mange intelligente medlemmene brakte til bordet. Når du går gjennom de mange sidene, vil det være fornuftig og du vil være vitne til å lage et system, som i dag fortsatt er en veldig viktig del av handelsmetoden min. Vedlegg: Jeg vedlegger en mal og indikatorer komprimert som en Packet. zip-fil. Trekk ut det og plasser indikatorene (.mq4 og. ex4-filer) i ExpertsIndicators-mappen på MT4-installasjonen som vanlig. Plasser malen (.tpl-filen) i mappen Maler (ikke i ExpertsTemplates-mappen). Den ekstreme TMA-nyversjonsmalen er designet for å følge et valutapar på en skjerm. Inkludert er også det nye Dashboard (ExtremeTMA v37) som informerer oss om hvilke par som overholder reglene i sanntid. Det er det Systemet er enkelt i konsept og lett å handle. Jeg anbefaler at du håndterer det med forsiktighet. Bruk demo kontoer eller småpartier til det viser seg å være konsekvent lønnsomt, og du får tillit til det. Et handelssystem vil bare fungere konsekvent dersom du virkelig tror på det. Når vi beveger oss fremover, er jeg sikker på at vi vil forbedre den og gjøre den stadig mer pålitelig. Lykke til og velkommen til vårt nye eventyr Hall of Fame: Følgende medlemmer har samarbeidet eller har hatt en positiv innvirkning på å gjøre dette systemet bedre. De understreket navnene har gjort ekstraordinære bidrag: Crodzilla. Shahrooz67, Paradox, Lologo, NanningBob. Zznbrm, X-Man, Favoritt, EasyRyder, mladen, Argonod, Olarion1975, Ever E. Man, Faxxion, feil, Riddermark, slowpokeyjoe, beto21 cwb, Trainman, Baluda, bassramy. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Hei alle. Mitt navn er Alfredo. Du kan ringe meg Al. På forespørsel fra mange av dere begynner jeg i dag hva jeg håper vil bli et blomstrende ideum som vil gjøre hver og en av oss, hver dag, litt bedre handelsmann enn vi var. For det første må jeg si at jeg aldri har gjort noe slikt, og jeg vil stole på hjelpen og bidraget av deg for å gjøre det til en suksess. Historien til en handelsmann, som min egen, er en tøff vei full av fiasko, fortvilelse og ensomhet, samt oppfyllelse, spenning og triumf. Det er en vanskelig vei full av hindringer. Hei alle sammen. Mitt navn er Alfredo. Du kan ringe meg Al. På forespørsel fra mange av dere begynner jeg i dag hva jeg håper vil bli et blomstrende ideum som vil gjøre hver og en av oss, hver dag, litt bedre handelsmann enn vi var. For det første må jeg si at jeg aldri har gjort noe slikt, og jeg vil stole på hjelpen og bidraget av deg for å gjøre det til en suksess. Historien til en handelsmann, som min egen, er en tøff vei full av fiasko, fortvilelse og ensomhet, samt oppfyllelse, spenning og triumf. Det er en vanskelig vei full av hindringer. så har du gjort penger handel fx i 30 eller så år da. Som du ser på diagrammet vedlagt, vil du begynne å se klarheten i dette systemet. Handlingene er alle plassert utenfor TMA-grensene, men bare når Spike og MA Cross forteller oss, er det riktig tidspunkt for det. Du kan se at alle de siste handler har vært vellykkede og alle endte opp med å nå motsatt bånd og utover. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) BuySell Arrow Scalper 8211 Gratis nedlasting BuySell Arrow Scalper Update 20082015, ny versjon 2.0 og testet, fungerer bra Smart scalping-teknologi som gjør det mulig for enhver næringsdrivende å oppnå maksimal profitt på kortest tid. Gjort for folk som vil ha raske resultater, fungerer denne svært nøyaktige buysell signal pilene formelen som et mirakel. Når du har prøvd det, vil du aldri ønske å handle uten it8230 Vi gir deg den beste og mest innovative trading teknologien vi noen gang har utviklet, slik at du kan begynne å tjene penger på bare noen få minutter fra nå. Vårt utviklingslag har mange års Forex-opplevelse bak ryggen, og våre programmører er førsteklasses handelsfolk. Du vil umiddelbart se og føle kvaliteten på denne nye skaleringsindikatoren som er bygget og utviklet av vårt team, ved hjelp av de mest avanserte handelshemmelighetene. Ikke misforstå, men den eneste måten å løfte opp fortjenesten din i Forex er å bruke et stykke teknologi som er kraftig, grundig testet og vist seg å lykkes. Jeg forsikrer deg om at 8220 BuySell Arrow Scalper 8221 er et fullt testet verktøy med helt fantastisk handelskapasitet. BuySell Arrow Scalper 2.0 18.17 KB

No comments:

Post a Comment